poniedziałek, 1 czerwca 2009

Klapa

W ostatnią sobotę w wigilię uroczystości Zesłania Ducha Świętego nasza grupa modlitewna miała prowadzić czuwanie modlitewne w kościele jezuitów w Gdańsku Wrzeszczu. A ja miałem mieć konferencję o Duchu Świętym i darze modlitwy językami, która często towarzyszy doświadczeniu napełnienia Duchem Świętym. Tego dnia miałem czas na modlitwę i wsłuchiwanie się w to, co chciałbym powiedzieć. Wszystko szło jak po maśle..., co jak uczy mnie doświadczenie, nie jest najlepszym znakiem. Aż do czasu... Do Gdańska wyjechaliśmy dość późno wg "obliczeń" czasowych, które okazały się błędne. Wychodziło na to, że zajedziemy tam na kwadrans przed rozpoczęciem czuwania, a to oznaczało, że nie zdążyły rozstawić sprzętu i rozpocząć o czasie. To wystarczyło, aby "stary człowiek" odezwał się we mnie. Doświadczyli tego jadący w samochodzie... A po drodze mieliśmy jeszcze zabrać pianino z jednego miejsca. Gdy już je załadowaliśmy, a ja zniecierpliwiony kręciłem się z tyłu samochodu Jacek, nie widząc mnie, zamknął tylną klapę w naszym Fiacie Doblo. Z hukiem zatrzymała się na ... mojej głowie. To było jak uderzenie z ... nieba. Zamiast wybuchnąć, uśmiechnąłem się, trzymając się za głowę i gdy ruszyliśmy po prostu pomodliliśmy się, aby nie spotkało nas nic, co stanie nam na przeszkodzie w przygotowaniu czuwania i dobrym jego przeżyciu.
Przyjechaliśmy na miejsce ... 45 minut przed czasem. A Jacek później stwierdził, że to uderzenie klapą było... potrzebne.
Czuwanie, modlitwa i moja konferencja, wierzę, też były owocne...

3 komentarze:

  1. wow, nieźle:)
    słuchałam znów tych samcyh treści na konferncji...
    ale ku mojemu zaskoczeniu, z wielkim zainteresowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie mogę ich gdzieś u ojca odczytać. Miło by było, aby dla tych, co nie są z Gdyni a na przykład w Białymstoku, gdzie to powiesić , pozdrawiam alicze from BstokCity

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Ojcze Ojcze... ;-)
    Jest takie powiedzenie: "Jak koło nienasmarowane najgłośniej skrzypi, tak w biedzie i cierpieniu ten najgłośniej narzeka, kto ma najmniej namaszczenia i cierpliwości". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

web stats stat24 wizyt na stronie od 15.01.2010